فرمانده انتظامی استان اردبیل؛

رعایت حقوق شهروندی اساس فعالیت های پلیس در جامعه است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: انضباط ظاهری و معنوی و رعايت حقوق شهروندی شالوده و اساس فعاليت های پليس در سنگر تامين امنيت و آرامش جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسين عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در همايش فرماندهان پاسگاه ها و روسای كلانتری های انتظامی استان اردبيل انضباط ظاهری و معنوی و رعايت حقوق شهروندي را شالوده و اساس فعاليت هاي پليس در سنگر تامين امنيت و آرامش جامعه دانست و افزود: مردم عزتمند، ولايي و با صلابت ايران اسلامي شايسته بهترين خدمات بوده؛ كه پليس بايد در اين مسير مسئولانه، متعهدانه و مقتدرانه گام بردارد.

وی ضرورت تحقق اهداف پيش بينی شده را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اولويت های ماموريتی پليس در مسير توسعه آرامش اجتماعی، تحكيم امنيت، مبارزه با ناامنی ها و تامين سلامت اداری بايد با جديت پيگيری، عملياتی و منتج به نتيجه شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاكيد بر ضرورت افزايش قدرت پيش بينی پليس از وقوع بحران های اجتماعی با هدف اتخاذ راهكارهای مقابله ای و كنترلی اظهار داشت: اثر بخشی اقدامات، تلاش ها و فعاليت های پليس در توسعه امنيت اجتماعی، پيشگيری و كنترل جرايم و مهار آسيب های اجتماعی مستلزم تحقيق و هدفمند سازی تعاملات برون سازمانی و جلب حداكثری مشاركت مردم است.

سردار عبدی با تاكيد بر اجرای دقيق دستورالعمل ها، بخشنامه ها و آيين نامه های سازمانی بيان داشت: بايد بهره حداكثری از تجهيزات و امكانات سازمانی داشته و اصل نگه داشت، صرفه جويی و هزينه كرد هدفمند مدنظر ويژه باشد.

وی هنر فرماندهان و مديران را صيانت از كاركنان و ايجاد بستر برای تعالی رفتار فردی و سازمانی عنوان كرد و افزود: فرماندهان و مديران با نظارت هوشمندانه، كنترل های مستمر و اقدامات صيانتی و آموزشی تعالی رفتار فردی و سازمانی و سلامت اداری را تضمين می كنند.

فرمانده انتظامی استان اردبيل با اشاره به جنگ نرم دشمن عليه كشورهای مسلمان تصریح کرد: استكبار جهانی و هم پيمانان غربی و عربی اش در جنگ نرم به دنبال كم ارزش جلوه دادن باورها،‌ اعتقادات و ارزش های اسلامی و به انحطاط كشيدن بينش های انقلابی ملت ايران هستند؛ كه هوشياری، بصيرت افزايی و تبعيت و پشتيبانی از ولايت فقيه خنثی كننده توطئه ها و هجمه های اين جنگ فرهنگی و اعتقادی است.

انتهای پیام/ح

ضرورت افزايش قدرت پيش بينی پليس از وقوع بحران های اجتماعی

برچسب ها: حقوق شهروندی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.