پاکسازی حریم راه در هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل انجام شد

مدیرکل راهـداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از انجام منظر آرایی و پاکسازی حریم راه در هزار و ۸۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این استان طی دو ماه گذشته خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهـداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در آستانه تعطیلات نوروزی و پس از آن علاوه بر این شستشوی علائم عمودی به تعداد 16 هزار و 200 مورد انجام شده است افزود: احیای کانال های طرفین محورها و هدایت آب های سطحی در 3 هزار و 120 کیلومتر، لایروبی 189 دستگاه پل و لکه گیری رویه راه ها با آسفالت سرد به میزان هزار و 200 تن انجام شد.

وی با اشاره به نصب 6 هزار و 300 مورد علائم مورد نیاز جاده ها گفت: در 5 هزار و 850 مورد نیز تعمیر علائم انجام شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل به انجام تسطیح و اصلاح افتادگی شانه راه ها به میزان 880 کیلومتر در جاده ها اشاره و تصریح کرد: پاکسازی سطح عرشه و پیاده روی پل ها و رفع انسداد آبچکان ها نیز در 108 دستگاه پل انجام شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل همچنین آشکارسازی دهانه پل ها با نصب علائم در 456 دستگاه خاطرنشان کرد و افزود: تکمیل خط کشی محورها با رنگ سرد در 220 کیلومتر، ترمیم گارد ریل های آسیب دیده به تعداد 670 شاخه و نصب گاردریل در محل های ضروری به تعداد 950 مورد عملیاتی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به آماده سازی 24 راهدارخانه در طول تعطیلات نوروزی برای خدمات رسانی به مردم و مسافران گفت: در این ایام 478 بنر و بیلبورد نوروزی با پیام های ایمنی و ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی نصب شد.

وی ریزش برداری از شانه و کانال های طرفین محورها به طول 18 هزار و 400 متر، برچیدن پایه و علائم معیوب و فرسوده و جایگزینی به تعداد 5 هزار و 40 عدد، جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله حریم راه به میزان 3 هزار و 870 متر مکعب و دفع مواد زاید از سطح راه به تعداد 65 مورد از دیگر اقدامات صورت گرفته در این ایام توسط راهداران سخت کوش استان عنوان کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل همچنین به سرویس و تعمیر و نگهداری چراغ های چشمک زن به تعداد 250 اصله و توسعه چراغ های چشمک زن در تقاطع های مورد نیاز به تعداد 60 اصله اشاره و تصریح کرد: 185 مورد رنگ آمیزی سرعت گیری ها نیز انجام شده است.

رحمتی گفت: 120 اکیپ راهداری با 260 دستگاه ماشین آلات و 420 نفر نیروی انسانی در 13 راهدارخانه تا پایان فروردین به مردم شریف و میهمانان خدمات ارائه می کنند.

انتهای پیام/ح

استقرار 120 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل




 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.