ثبت بیش از یک میلیون تردد در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت بیش از یک میلیون تردد در استان اردبیل خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با ارائه آخرین آمار تردد در استان اردبیل اظهار داشت: از 23 اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین بیش از یک میلیون و 198 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه این میزان تردد 23.3 درصد رشد داشته است افزود: محور اردبیل - آستارا با بیش از 447 هزار تردد پرترددترین محور استان در ایام نوروز بود.

مدیرکل راهــداری و حمــل‌ ونقــل جــاده‌ای استان اردبیــل از جابه‌جائی 99 هزارو 689 نفر مسافر نوروزی از پایانه های استان خبر داد و تصریح کرد: این میزان مسافر با 13 هزارو 612 سرویس جابه‌جا شده‌اند.

رحمتی تعداد سفرهای سواری و مینی‌بوس را 6 هزارو 679 سرویس عنوان کرد و گفت: در این مدت 134 مورد سرویس دربستی و 17 مورد نیز سرویس بین‌المللی ثبت شده است.

وی مجموع تردد 18 روزه از 25 اسفند تا سیزدهم فروردین از پایانه مرزی بیله‌سوار را نیز 83 هزار و 581 نفر با 25 درصد رشد عنوان کرد و اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری خدمات مناسبی به میهمانان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی ارائه شد.

انتهای پیام/ح

افزایش 25 درصدی تردد از پایانه مرزی بیله سوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.