افزایش مصرف بنزین در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: مصرف فرآورده بنزین در تعطیلات نوروزی امسال در منطقه اردبیل ۲۲درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت مدنی ،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل صبح امروز در جلسه ارائه آمار استفاده از فرآورده‌های نفتی در اردبیل اظهار داشت: مصرف فرآورده بنزین در تعطیلات نوروزی امسال در منطقه اردبیل نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22درصد افزایش یافت و خوشبختانه در این ایام شاهد رشد 30 درصدی تردد مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی بودیم.

وی با اشاره به این که مصرف فرآورده بنزین در مجاری عرضه سوخت استان در حدود 14میلیون و 132 هزار لیتر است  افزود:  این میزان در مقایسه با سال گذشته دو میلیون و پانصد هزار لیتر افزایش یافته است که افزایش 30 درصدی تردد مسافران نوروزی را به دنبال داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: اقدامات انجام یافته در ارتباط با تامین سوخت مورد نیاز در زمان مناسب و استفاده از زیرساخت‌های استاندارد در امر گردشگری شایسته تقدیر و قدردانی است چرا که خوشبختانه مشکلی در این زمینه پیش نیامده است.

مدنی با اشاره به مصرف سوخت سی ان جی در منطقه اردبیل نیز بیان کرد: میزان استفاده از این فرآورده در سال گذشته به  197 میلیون متر مکعب رسیده بود که نسبت به سال 95 در حدود 2.2 درصد افزایش را نشان می‌دهد که این موضوع نشان از ترویج فرهنگ استفاده از سی ان جی است.

وی تصریح کرد:  مصرف CNGدر اسفند  ماه سال 96به میزان 14 میلیون و 700 هزارمتر مکعب بوده است که نسبت به مدت مشابه سال 95 به مقدار 6.7 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ ع

مصرف سوخت سی ان جی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.