احداث ۲۳ کیلومتر باند دوم در مسیر گرمی - امیرکندی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۳ کیلومتر از باند دوم جاده گرمی – امیرکندی احداث می‌شود.

محبوب حیدری گفت: از ۴۳ کیلومتر باند دوم گرمی – امیرکندی پنج کیلومتر از سمت ورودی شهر گرمی تکمیل و به روی خودرو‌ها گشوده شده و عملیات خاک‌برداری ۱۵ کیلومتر دیگر هم در ۳۰۰ متر اول با استفاده از شبکه میلگرد، بتن‌پاشی و مقاوم‌سازی ترانشه اجرا شده و ۲۳ کیلومتر دیگر هم امسال احداث می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه احداث این جاده یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان گرمی در جهت ارتقای ایمنی راه است، افزود: ارتقای ایمنی جاده و تسهیل در تردد از مزایای مهم ۲ بانده کردن جاده گرمی - امیرکندی است که اجرای آن بستر‌های مهم توسعه‌ای را در این شهرستان فراهم می‌کند.
او همچنین به ثبت‌نام ۲۹۶ متقاضی طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: ۲۴۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیله‌سوار در ۱۲ بلوک و پنج طبقه در حال احداث است که تاکنون عملیات اجرایی فونداسیون ۱۰ بلوک به اتمام رسیده است.
حیدری افزود: در حال حاضر عملیات سفت‌کاری سه بلوک به اتمام رسیده و اسکلت‌بندی هفت بلوک دیگر هم در دست اجرا می‌باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: ۱۱۲ متقاضی در شهرستان بیله‌سوار و ۱۸۴ متقاضی نیز در شهرستان گرمی در طرح قانون حمایت از خانواده و جمعیت ثبت‌نام کردند که در صورت تامین زمین در جعفرآباد این واحد‌ها برای ساخت واحد‌های مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.
حیدری در ادامه با اشاره به اجرای ساخت مسکن در شهرستان گرمی اظهار کرد: عملیات اجرایی ۲۹۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر گرمی، در سه بلوک چهار واحده شروع شده و در حال حاضر یک بلوک در مرحله اتمام آجرچینی و ۲ بلوک دیگر هم در مرحله اتمام فونداسیون و شروع اسکلت قرار دارد.
او افزود: در این شهرستان ۷۲ واحد برای متقاضیان کمیته امداد امام (ره) و ۲۸ واحد هم برای متقاضیان بهزیستی در نظر گرفته شده است.
حیدری ادامه داد: همچنین در شهرستان گرمی ۱۲۹ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک ولیعصر (عج) احداث می‌شود که از این تعداد عملیات اجرایی ۹۰ واحد به اتمام رسیده و ۵۱ واحد هم در مرحله اجرای فونداسیون و اسکلت می‌باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: از ۱۲۹ واحد طرح نهضت ملی مسکن گرمی ۳۹ واحد به متقاضیان کمیته امداد امام (ره) واگذار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.