تردد بیش از 24 هزار مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار از تردد بیش از 24 هزار مسافر از پایانه مرزی شهرستان بیله سوار خبر داد.

فرنام حامد، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در بازدید جواد جهانگیر زاده سفیر ایران در آذربایجان از پایانه مرزی بیله سوار با هدف ارزیابی خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی افزود:  24 هزار و 642 مسافر از پایانه مرزی بیله سوار در فاصله زمانی 27 اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه سال جاری تردد کردند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ورودی مسافر شامل 5 هزار و 733 نفر و به عبارتی آمار ورود مسافر ایرانی 850 نفر و مسافر خارجی 4 هزار و 883 نفر است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار افزود: تعداد مسافران خروجی نیز 19 هزار و 909 نفر است که خروجی مسافر ایرانی 15 هزار و 323 نفر و خروجی مسافر خارجی 4 هزار و 579 نفر است.

حامد تاکید کرد: در این مدت 31 هزار نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی از جمله بازارچه مرزی این شهرستان بازدید کردند.

وی به انجام نظارت مستمر از مراکز اقامتی و گردشگری نیز اشاره و تصریح کرد: در بازه زمانی ذکر شده 31 مورد بازدید از مراکز اقامتی و گردشگری انجام شده است.

انتهای پیام/ح

تردد مسافران نوروزی از پایانه مرزی بیله سوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.