افزایش آمار تردد مسافران خارجی از پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار گفت: آمار تردد مسافران خارجی از پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فرنام حامد ،مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان افزود: در 10 ماهه امسال 323 هزار و 540 نفر مسافر خارجی از پایانه مرزی بیله‌سوار وارد کشور شده‌اند که آمار کلی تردد مسافران و گردشگران خارجی از این پایانه مرزی در مدت معین 10 ماهه امسال 812 هزار و 307 نفر است.

وی با اشاره به افزایش آمار تردد مسافران خارجی از پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چند درصدی را نشان می‌دهد که پیش‌بینی می‌شود تا ادامه روند ورود و خروج اتباع آذری و مسافران خارجی از این پایانه مرزی در نوروز 97 شاهد افزایش بیش از پیش آمار مسافران باشیم که این مهم دور از انتظار نیست.

 مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: آمار تردد مسافران و گردشگران خارجی از این پایانه نسبت به چند ماهه گذشته افزایش چشمگیری داشته است به طوری که در ابتدای آبان ماه سالجاری آمار تردد مسافران و گردشگران از پایانه مرزی بیله‌سوار حدود 500 هزار نفر بود که این میزان در 6 ماهه نخست امسال برآورده شده بود.

حامد با بیان اینکه طی 6 ماهه نخست امسال  83 درصد مسافران عبوری از پایانه مرزی پیاده و 17 درصد هم سواره بوده‌اند گفت: در این مدت بیش از 75 هزار تن کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار توسط 3 هزار و 309 دستگاه کامیون صادر و حدود 52 هزار تن کالا نیز ترانزیت خروجی شده بودند.

 وی اظهار کرد: در 10 ماهه امسال 323 هزار و 540 نفر مسافر خارجی از پایانه مرزی بیله‌سوار وارد کشور شده‌اند که آمار کلی تردد مسافران و گردشگران خارجی از این پایانه مرزی در مدت معین 10 ماهه امسال 812 هزار و 307 نفر است.

انتهای پیام/ع

تردد بیش از ۸۰۰ هزار مسافر خارجی از پایانه مرزی بیله‌سوار

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.