افزایش تردد در جاده های استان اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: از زمان شروع طرح نوروزی حدود ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تردد در سطح جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش تردد داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل امروز در نشست کاری با فرماندار اردبیل اظهار کرد: تقاضای سفر در سطح جاده‌های استان اردبیل بیش از ظرفیت این جاده‌ها است و این مساله می‌تواند یکی از علت‌های افزایش حادثه در جاده‌های استان باشد.

وی گفت: سال گذشته در روز ۱۳ فروردین بیش از ۲۵۸ هزار تردد در سطح جاده‌های استان به ثبت رسیده است که باعث یک فقره فوتی و یک مصدوم شده بود اما امسال با توجه به ثبت بیش از ۴۲۶ هزار تردد ودافزایش ۶۵ درصدی تردد در این روز خوشبختانه تصادف فوتی نداشتیم و تعداد مصدومین نیز ۳ مورد بوده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با تاکید بر اینکه فرهنگ ترافیکی مردم استان در حال افزایش است، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام گرفته برای روزهای پایانی تعطیلات نوروز، فاز رفت و برگشت در روز ۱۳ فروردین تحت کنترل پلیس راه قرار گرفت و خوشبختانه با همکاری مردم و رانندگان باعث کاهش تلفات در این روز شده است.

فتاحی افزود: بنا به اعلام مجموعه راهداری استان اردبیل از زمان شروع طرح نوروزی حدود ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تردد در سطح جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش تردد داشته‌ایم.

وی با تشکر از مردم اردبیل و مسافران نوروزی در خصوص همکاری با مجموعه پلیس راه استان، ادامه داد: خوشبختانه امسال تصادف فوت درون شهری در سطح استان نداشتیم اما تعداد فوتی در سطح جاده‌های استان در طول طرح نوروزی ۶ مورد بوده که نسبت به سال گذشته هیچگونه افزایش یا کاهشی نداشته است.

انتهای پیام/ع

نبود تصادف فوتی در روز 13 فروردین در جاده های اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.