حاجی دلیگانی: بازنشستگان فولاد دو ماهی است که حقوق نگرفته‌اند/لاریحانی: مشکل آنها تا آذر ماه حل شده است

رئیس مجلس گفت:براساس توضیحات وزیر کار در جلسه روز گذشته، گویا مشکل بازنشستگان فولاد برای دو ماه حل شده است.

حاجی دلیگانی: بازنشستگان فولاد دو ماهی است که حقوق نگرفته‌اند/لاریحانی: مشکل آنها تا آذر ماه حل شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 28 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار کرد: آقای لاریجانی! مشکلات حقوقی بازنشستگان فولاد هنوز پابرجاست و این اصلا درست نیست که آنها به حال خود رها شده اند.

وی افزود: بازنشستگان فولاد  دو ماه است که هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند،  چرا باید آنها بلاتکلیف بمانند؟

نماینده مردم شاهین شهر ادامه داد: در این زمینه اختلافی بین وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه وجود دارد که آقای روحانی هر چه زودتر باید آن را حل کند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به حاجی دلیگانی اظهار کرد: روز گذشته برای بررسی مشکلات حقوق بازنشستگان نشست مشترکی با وزیر کار، تعاون و رفاه و نمایندگان برگزار شده است.

وی افزود: در جلسه دیروز و بر اساس صحبت های انجام شده گویا مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان شرکت فولاد برای دو ماه آبان و آذر حل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: هر چند مشکل حقوق دو ماه بازنشستگان حل شده است اما باید برای حقوق ماه های باقی مانده آنها تا آخر سال جاری هم فکری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار