رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری خرم آباد:

برخورد بازرسین نامحسوس با رانندگان متخلف در خرم آباد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: بیش از ۱۰۰ کارت بازرس افتخاری نامحسوس با کد شناسایی خاص برای شهروندان این شهر صادر شده تا با تاکسی‌ها و رانندگان متخلفی که کرایه اضافه می‌گیرند، برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد فتحی بیرانوند رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: با توجه به افزایش کرایه‌ها چهار باجه پول خرد در میدان امام حسین (ع)، میدان امام، چهارراه فرهنگ و میدان ۲۲ بهمن راه اندازی شده تا رانندگان بتوانند پول خرد تهیه کنند و به بهانه نبود پول خرد از مردم کرایه اضافه دریافت نکنند.


وی با اشاره به اینکه دو گروه سیار و چهار گروه ثابت هم اکنون در سطح شهرستان خرم آباد در حال گشت زنی هستند تا با رانندگان متخلف برخورد کنند.


یادآور شد: برخورد با رانندگان متخلف از جمله وظیفه گروه‌های سیار و ثابت است که در کنار باجه‌های پول خرد مستقر است و راهنمایی‌های لازم را به رانندگان و مسافران ارائه می‌دهند.


فتحی بیرانوند اظهار کرد: قرار است با برنامه ریزی انجام شده تعداد بازرسین به ۵۰۰ بازرس افتخاری افزایش یابد که طی روز‌های آینده تمام آن‌ها در سطح شهر خرم آباد مستقر می‌شوند.

 

انتهای پیام /م

بازرسین نامحسوس با رانندگان متخلف در خرم آباد برخورد می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار