همدان؛

13 روستا در همدان از نعمت گاز برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: 13 روستای بالای 20 خانوار در همدان از نعمت گاز برخوردار شدند.

13 روستا در همدان از نعمت گاز برخوردار شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد مهدی مهدوی با بیان اینکه از ابتدای امسال پروژه گازرسانی به ۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار همدان انجام گرفته است افزود: این پروژه به زودی همزمان با سایر پروژه‌های آماده افتتاح همدان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با افتتاح این تعداد پروژه 996 روستای همدان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند ادامه داد: گازرسانی 7 روستای دیگر نیز در حال انجام است و برای 12 روستای دیگر نیز در حال انتخاب پیمانکار پروژه هستیم.

مهدوی با اشاره به اینکه پارسال در سطح استان همدان مجموع 266 کیلومتر شبکه شهری و روستایی اجرا شد خاطر نشان کرد: با این روند به زودی تمام روستاهای بالای 20 خانوار همدان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به تعداد مشترکان گاز شهری اشاره کرد و اظهار داشت: 573 هزار 300 مشترک گاز در استان همدان وجود دارد که بیشترین تعداد مربوط به شهرستان همدان است.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون یک هزار و 560 واحد صنعتی، تولیدی، کشاورزی جزء و عمده به غیر از مشترکان خانگی و تجاری از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 100 درصد از جمعیت شهری و 99.5 درصد جمعیت روستایی استان همدان از نعمت گاز برخوردار هستند و این در حالی است که ضریب نفوذ گازرسانی در استان همدان از متوسط کشوری جلوتر است.

مهدوی با بیان اینکه در این دولت 86 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در نقاط روستایی در سطح کشور 78 درصد و در بخش شهری 84 درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز همدان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز در سطح استان همدان در بخش‌های مختلف مصرف شده است که این میزان مربوط به 3 ماه و 15 روز از سال 96 است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5درصد افزایش داشته است.

 انتهای پیام/ج

573 هزار 300 مشترک گاز در استان همدان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.