از برپایی بازارچه توانمندی دختران معلول تا زیباسازی نماهای شهری شرق تهران

برپایی بازارچه توانمندی دختران معلول در سرای محله تجریش و زیباسازی نماهای شهری شرق تهران از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

*برپایی بازارچه توانمندی دختران معلول در سرای محله تجریش

مدیر محله تجریش در منطقه یک گفت: به مناسبت دهه کرامت بازارچه توانمندی دختران معلول چهارشنبه 28 مرداد ماه در سرای محله تجریش برپامی شود.

رضا احتشام مدیر محله تجریش در منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: جشنی به مناسبت آغاز دهه کرامت چهارشنبه 28 مرداد ماه در سرای محله تجریش برپا می شود.

وی گفت: علاوه بر برپایی جشن دهه کرامت بازارچه توانمندی دختران معلول جسمی که به ارائه کارهای دستی نظیر زیورآلات، رومیزی، روبان دوزی و شعر و کتاب می‌پردازند در سرای محله برپا می شود.

*توسعه فضای سبز با احداث مخازن آب

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 از انجام عملیات تکمیلی راه اندازی مخزن آب 2500 متر مکعبی خبر داد.

رامین حسین نژاد معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این معاونت برای افزایش سرانه فضای سبز در منطقه به خصوص بلوار آفریقا اقدام به اجرای عملیات برق رسانی به پروژه مخزن 2500 متر مکعبی آفریقا کرده است.

وی افزود: این پروژه شامل دو مخزن 1250 متر مکعبی واقع در بلوار آفریقا، بالاتر از بزرگراه همت است.

حسین نژاد ادامه داد: این طرح در جهت آب رسانی به فضای سبز موجود در منطقه طراحی و پس از اتمام عملیات کابل کشی به میزان تقریبی 800 متر به بهره برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمران منطقه 6 گفت: با توجه به وجود 66 بوستان کوچک و بزرگ در منطقه که شامل پارک‌ها، رفیوژها، لچکی‌ها، حاشیه خیابان‌ها و میادین است، این اقدام با هدف افزایش سرانه فضای سبز برای بهره مندی بیشتر شهروندان انجام شده است.

*زیباسازی نماهای شهری شرق تهران

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 8 از اجرای طرح‌های زیباسازی و بهسازی نماهای شهری در این منطقه خبر داد.

حمیدرضا فرخی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 8 در گفت‌وگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور افزایش چشم‌اندازهای بصری و سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات 13گانه این منطقه اقدام به بهسازی و زیباسازی نماهای شهری کرده است.

وی تصریح کرد: از جمله اقدامات اجرایی این طرح انجام تبلیغات محیطی و نصب بنرهای زیباسازی در منطقه است.

فرخی گفت: این طرح تا پایان تابستان ادامه و به وسیله اکیپ‌های زیباسازی به صورت مستمر انجام خواهد شد.

*علمیات عمرانی سرای محله هاشمی به پایان رسید

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 گفت: پروژه عملیات عمرانی سرای محله هاشمی با 6 طبقه به پایان رسید.

عباس علی فراهی زاده معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سرای محله هاشمی با 6 طبقه با زیر بنای هزار و 480 متر مربع و عرصه 354 متر مربع در ضلع جنوبی خیابان امام خمینی حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) تا خیابان  جیحون واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این پروژه افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره امور شهر است، افزود: سرای محله هاشمی شامل خانه اسباب بازی و کودک، قرائت خانه، سالن کنفرانس، خانه سلامت و کلاس‌های آموزشی است.

معاون فنی و عمران منطقه 10 گفت: سرای محله هاشمی برای برپایی کلاس‌های آموزشی در اختیار معاونت اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار