از آموزش طرح تفکیک پسماند از مبداء تا پاکسازی جداره‌های شهری منطقه 4

آموزش طرح تفکیک پسماند از مبداء و پاکسازی جداره‌های شهری منطقه 4 از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

* 70 هزار متر مربع از جداره‌های شهری منطقه 4 پاکسازی می‌شود

شهردار منطقه 4 از اجرای طرح جهادی شناسایی و رفع معضلات و نابسامانی‌های شهری در محلات ناحیه 7 خبر داد.

سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4 در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در این طرح شناسایی و رفع معضلات و نابسامانی‌های شهری در 4 محور فنی و عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی و اجتماعی با استفاده از 900 نیروی کارشناس در محلات 3 گانه اجرا می‌شود.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان، نظافت و شست و شوی وسایل بازی (تعمیرات لوازم بازی)، تعمیرات شیر آلات سرویس‌های بهداشتی و رفع خاموشی در 20 بوستان این ناحیه انجام می‌شود.

شهردار منطقه 4 ادامه داد: در این طرح فوریتی 59 تن آسفالت در خیابان‌های هنگام، بلوار تکاوران، کندرو بزرگراه شهید زین الدین، خیابان نونوار پخش و بیش از 30 چاله لکه گیری می‌شود.

بهاری با اشاره به اقدامات حوزه ترافیک تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک با محوریت خط سفید، ضمن نصب 220 استوانه ایمنی و ترمیم و مرمت 90 متر از گاردریل‌های ناحیه 7، ساماندهی 78 تابلو ترافیکی و انتظامی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در راستای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، 9 هزار متر از انهار رو بسته، کانال‌ها، مسیل‌ها و حوضچه‌های محدوده ناحیه 7 لایروبی می‌شود.

شهردار منطقه 4 با اشاره به مناسب سازی پیاده روهای محلات قاسم آباد، ده نارمک، شمیران نو و اوقاف تصریح کرد: در این طرح فوریتی که با استفاده از پتانسیل نواحی 9 گانه صورت می‌گیرد، تمامی پیاده‌ رو‌ها برای تردد شهروندان مناسب سازی می‌شود.

*آموزش طرح تفکیک پسماند از مبداء در منطقه 10

رئیس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه 10 گفت: آموزش طرح تفکیک پسماند خشک از تر با هدف جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در سطح منطقه اجرا می شود.

محسن مظفری رئیس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این اداره خط پردازش تفکیک پسماندهای خشک از تر را با هدف جمع آوری پسماندها با توجه به آلودگی های زیست محیطی و بهداشتی در سرای محلات سطح منطقه اجرا می کند.

وی افزود: آگاه‌سازی شهروندان با اطلاع رسانی از طریق نصب بنر و برخورد با اصناف زباله ساز در سطح محلات منطقه انجام می شود.

رئیس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه 10 گفت: غرفه بازیافت در میادین میوه و تره‌بار و استفاده از نمایشگر LED در غرفه های بازیافت از دیگر اقدامات اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار