تیراندازی سوداگران به سمت پلیس بی‌نتیجه ماند/ کاروان اشرار به اصفهان نرسید

فرمانده انتظامی استان كرمان از دستگیری یك شرور مسلح و كشف 20 كیلو گرم هروئین در درگیری روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با سوداگران مرگ خبر داد.

تیراندازی سوداگران به سمت پلیس بی‌نتیجه ماند/ کاروان اشرار به اصفهان نرسید
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "حسین چناریان "در تشریح این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان كرمان با انجام اقدامات چند ماهه اطلاعاتی مطلع شدند گروهی از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر قصد دارند محموله ای از مواد را از استان سیستان و بلوچستان به استان اصفهان حمل كنند .

وی افزود: در پی كسب این اطلاعات، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان در محورهای خاكی و بیابانی اطراف ایستگاه بازرسی مرصاد، اقدامات لازم را برای ناكام گذاشتن سوداگران مرگ به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان كرد: در این عملیات ، قاچاقچیان مسلح به محض روبرو شدن با ماموران انتظامی اقدام به تیر اندازی كردند كه پس از نیم ساعت درگیری مسلحانه، تلاش سوداگران مرگ بی نتیجه ماند و یكی از قاچاقچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.

وی گفت: پلیس در بازرسی از متهم یك كوله حاوی 20 كیلو و 400 گرم موادمخدر از نوع هروئین و یك قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه كشف كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار