صاحبخانه هوشار دزد بدشانس را ناکام گذاشت

با اطلاع رساني صاحبخانه و حضور به موقع ماموران پليس شهرستان كازرون استان فارس سارق حين سرقت در منزل صاحب خانه دستگير شد.

صاحبخانه  هوشار دزد بدشانس را ناکام گذاشت
سرهنگ مهرداد مشوق فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۱ محمدیه در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی بودند که یکی از شهروندان به آن‌ها مراجعه کرده و اعلام داشت در هنگام مراجعه به منزل یک نفر سارق را حین سرقت از منزلش مشاهده کرده و از ماموران درخواست کرد به این موضوع رسیدگی کنند.

سرهنگ مشوق افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر مراجعه و ضمن مسدود کردن راههای خروجی، با همکاری صاحبخانه یک نفر سارق را در حین سرقت منزل دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ مشوق با اشاره به اعتراف متهم به جرم خود در بازجویی‌های انجام شده، تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت تحقیقات در خصوص سرقت‌های احتمالی دیگر به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی کازرون در پایان به شهروندان توصیه کرد: پشت بام منزل خود را در اسرع وقت به حفاظ نرده‌ای و قفل آویز مطمئن مجهز کنید و هنگام خروج از منزل تنها به قفل کردن درب خروجی اکتفا نکرده و کلیه درب‌های داخلی ساختمان اعم از درب پشت بام، اتاق‌ها، آشپزخانه، حمام و حیاط خلوت را قفل کنید.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، سرقت ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد رضا
۱۳:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
تو همین عید خونه مارو دزد زد (تهران) ما تو مسافرت بودیم.
بعد از این که فهمیدیم دزد خونمونو زده بلافاصله از مسافرت برگشتیم و پلیس را در جریان گذاشتیم. جواب پلیس برام خیلی عجیب بود.
پلیس گفت شما نباید همگی باهم به مسافرت میرفتین یا یکی از اعضا تو خونه میموند و یا اثباب منزلتونو با خودتون میبردین مثل فرش، تابلو فرش، کامپیوتر، TV، دی وی دی ، رسیور .....
به نظرتون ما به پلیس چی باید میگفتیم...
Saudi Arabia
حسن
۰۱:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
باید میگفتی اینجا باس ماس اینجا گلیش ماس ماس:)
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
عجب صاحب خانه ی هوشیاری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
کلا حفاظ بکشیم خوبه
آخرین اخبار