نگهبان باغ همسايه دزد ویلا بود/ جاسازی اموال سرقتی در وانت پیکان

پليس شهرستان بينالود خراسان رضوي سارق حرفه ای كه در پوشش نگهبان اقدام به سرقت از باغ ويلاها می‌كرد، شناسايي و دستگير كرد.

نگهبان باغ همسايه دزد ویلا بود/ جاسازی اموال سرقتی در وانت پیکان
سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰مبنی بر یک فقره سرقت در یکی از باغ ویلاهای‌های شهر شاندیز بلافاصله اکیپ گشت کلانتری شاندیز برای روشن شدن موضوع به محل اعزام شد.

سرهنگ صارمی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد تعدادی از لوازم این باغ ویلا شامل یک دستگاه پمپ و مقدار زیادی لوله و میله فلزی به سرقت رفته است که ماموران تلاش‌های خود را برای شناسایی عامل سرقت آغاز کرد.

وی ادامه داد:با انجام تحقیقات محلی پلیس متوجه تناقض گویی نگهبان یکی از باغ‌های مجاور شده که ظن ماموران نسبت به احتمال وقوع سرقت‌ها توسط او قوت گرفته و رفت و آمدهای مشکوک او را زیر نظر می‌گیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود تصریح کرد: در ادامه وانت پیکان این فرد مورد بازرسی قرار گرفته و لوازم سرقتی که در خودرو جاسازی شده بود کشف شد و در این رابطه تیم گشت او را به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ صارمی اظهار داشت: این سارق ۳۱ساله در بازجویی‌های فنی به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ صارمی از صاحبان باغ ویلا‌ها خواست قبل از بکارگیری نگهبان سوء پیشینه فرد موردنظر را اخذ تا فرصت سوء استفاده از سارقینی که از این طریق قصد رسیدن به مقاصد مجرمانه خود را دارند گرفته شود.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، سرقت ، ویلا ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار