اسماعیلی در نشست هیات نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی:

ملت ایران هموراه پشتیبان انقلاب و ولایت است

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ملت غیور ایران با حضور گسترده خود در یوم‌الله 22 بهمن نشان دادند که در همه حال پشتیبان انقلاب و ولایت هستند و از دستاوردهای ارزشمند نظام که نتیجه خون پاک شهیدان است به خوبی پاسداری می‌کنند.

ملت ایران هموراه پشتیبان انقلاب و ولایت استبه گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، نود و نهمین جلسه هیات نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان با حضور کلیه اعضاء و به ریاست «غلامحسین اسماعیلی» در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست تشکیل شد.
 
در ابتدای این جلسه رئیس کل دادگستری استان تهران با سپاس و قدردانی از حضور پرشکوه مردم غیور و با بصیرت ایران اسلامی در روز 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم غیور ما با  حضور گسترده خود نشان دادند که در همه حال پشتیبان انقلاب و ولایت هستند و از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی که نتیجه خون  پاک شهیدان است به خوبی پاسداری می‌کنند.

وی افزود: هر چه به این مردم خدمت شود، کم است و آنها شايسته خدمت هر چه بهتر هستند، امیدوارم همکاران ما در دستگاه قضایی منشاء خدمات مناسب تری برای مردم بصیر و انقلابی کشورمان باشند.
 
شایان ذکر است، در این نشست تعدادی از گزارش‌های تنظیمی توسط دبیر هیئت مطرح و بررسی لازم صورت گرفت و در نهایت به صورت موردی در خصوص هر يك تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار