فردا و با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف؛

همایش هم اندیشی مسائل قانونی در حقوق وقف برگزار می شود

نخستین همایش هم اندیشی مسائل قانونی در حقوق وقف فردا 27 بهمن ماه با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و کارشناسان، استادان و صاحبنظران و دست اندرکاران حقوقی وقف برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از  روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، بر اساس این گزارش در نخستین همایش هم اندیشی مسائل قانونی در حقوق وقف که فردا 27 بهمن ماه در هتل ارم تهران برگزار می شود مسائل قانونی در حقوق وقف از سوی کارشناسان و صاحبنظران حقوقی و اوقافی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. 

در این همایش علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت الاسلام حاتمی معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی مدیرکل پرونده های خاص معاونت حقوقی قوه قضائیه، دکتر اسماعیلی رئیس دادگستری تهران و دکتر نجفی توانا رئیس کانون وکلاء دادگستری مرکز در زمینه مسائل قانونی در حقوق وقف و مباحث این حوزه به سخنرانی می پردازند.

بنابر این گزارش، در این همایش همچنین از تعدادی از وکلاء و مشاورین حقوقی و کارشناسان رسمی دادگستری که در زمینه مسائل وقف فعالیت داشته اند تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهمن ، قانون ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار