پاییز تنهایی «خواجه امیری» در بهاری ترین شب زمستان به تهران آمد + تصاویر

سومین شب از جشنواره موسیقی فجر در بخش جنبی خود در برج میلاد میزبان «احسان خواجه امیری» و ارکستر حرفه‌ای‌اش بود، با استقبال چشم گیر هواداران وی این کنسرت در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ در سومین شب از سی امین جشنواره موسیقی فجر برج میلاد میزبان دو گروه از پرطرفدارترین خوانندگان پاپ بود.

در سانس اول این کنسرت "سیروان خسروی" خواننده جوان و صاحب سبک موسیقی پاپ اجرا کرده و در دومین سانس صاحب آلبوم "پاییز تنهایی" که به تازگی منتشر شده است به اجرای کنسرت پرداخت.

باتوجه به اینکه "احسان خواجه امیری" با انتشار این آلبوم یک دودستگی میان منتقدان موسیقی به وجود آورد و گروهی را به شدت حامی آلبوم و گروهی را ضد آلبوم خود کرد پیش بینی ها براین می رفت که این اتفاق بر روند استقبال مخاطب تاثیرگذار باشد که اینگونه نشد و هواداران دو آتیشه خواجه امیری تمامی این پیش گویی ها را نقش بر آب کرده و از اولین کنسرت تهران خواجه امیری پس از انتشار آلبوم استقبال چشم گیری کردند.

خواجه امیری در این کنسرت به رهبری "هومن نامداری" به روی صحنه رفت و مجموعه ای از پرطرفدارترین قطعاتش از آلبوم هایی که منتشر کرده است را اجرا کرد.

وی در اجرای شب گذشته خود مجموعه ای از ترانه هایی که به عنوان تیتراژ فیلم و سریال داشت را اجرا کرد، قطعاتی چون "منو به حال من رها نکن"، "نابرده رنج" و "تاوان" که این قطعات خود به تنهایی بین شنوندگان "احسان خواجه امیری" از شهرت بسیاری برخوردار است و گشنه و مرده های بسیاری دارد.

از دیگر قطعاتی که خواجه امیری اجرا کرد مربوط به قطعات آلبوم آخر وی یعنی "پاییز تنهایی"، قطعاتی چون "هراس"، "گذشته ها" و "عشق دوم" بود که البته هواداران خواجه امیری توقع داشتند قطعات بیشتری از آلبوم "پاییز تنهایی" اجرا شود که اینگونه نشد؛ گویا خواجه امیری قصد دارد قطعات اصلی این آلبوم را در کنسرت اسفند ماهش در تهران اجرا کند.

گفتنی است در این کنسرت "فرشید ادهمی"، "محمد کاظمی"، "همایون نصیری"، "کامیار ماندگاریان"، "مهراد هزارخان"، "هومن غفاری"، "احسان نی زن"، "علی ضرابی" و "سیامک کرم پور" به نوازندگی کنسرت به سرپرستی "هومن نامداری" پرداختند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوگند
۰۶:۱۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
البوم اخرش واقعا قشنگه.هرچی طرفداریش رو بکنن حقشه
آخرین اخبار