بی‌قراری «سیروان خسروی» در برج میلاد/ عکس سلفی سیروان و گروهش

«سیروان خسروی» در اجرای شب گذشته در جشنوار موسیقی فجر تمام تلاش خود را کرد ولی همخوانی‌های مخاطبان کمتر از تلاش او به نظر می رسید.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، شامگاه شنبه 25 بهمن ماه "سیروان خسروی" به همراه گروهش در قالب جشنواره موسیقی فجر در دومین شب از این جشنواره در برج میلاد برای اجرای کنسرت حاضر شده بود.

شروع این اجرا از همان ابتدا با انرژی و تشویق‌های پی در پی مخاطبان که نام سیروان خسروی را یکصدا می‌خواندند همراه بود و مخاطبان با تشویق خود از گروه دعوت کردند که به روی استیج بیاید،
از جمله مواردی که در سالن جلب نظر می‌کرد پلاکاردهایی در دست حاضران بود که نام سیروان خسروی، خواننده محبوب این کنسرت بر روی آن نوشته شده بود.

 بالاخره با ورود نوازندگان و پس از آن «سیروان خسروی»‌ به روی استیج کنسرت آغاز شد.

"تو خیال کردی بری" اولین قطعه‌ای بود که گروه "سیروان خسروی" به مخاطبان خود هدیه کردند که با استقبال و تشویق زیاد هواداران خود مواجه شد.

"سیروان خسروی" خواننده این گروه بعد از اجرای اولین قطعه به مخاطبان خود سلام گفت و برای آنان حال خوبی در این کنسرت آرزو کرد.

قطعه دوم، "عاشقتم" با هماهنگی بیشتری از مخاطبان همراه بود هر چند که همخوانی زیادی به نظر نمی‌رسید ولی مخاطبان در این اجرا شور و شوق بیشتری از خود نشان دادند.

در خصوص پشت زمینه‌ی این قطعه می‌توان به وجود تصویری از قطرات باران همراه با رقص نور اشاره کرد که با آهنگ تناسب و هماهنگی کافی را داشت.

قطعه‌ی سوم با نام "بارون  پاییزی" با اشتیاق هر چه بیشتر مخاطبان اجرا شد، از نکات قابل توجه این بخش وجود تصویری از رعد و برق در پشت زمینه‌ی سن بود همچنین حاضران هم این آهنگ ملایم را با حرکات ملایم دستهایشان همراهی کردند، در پایان این بخش تکنوازی گیتار زن برقی را شاهد بودیم.

بعد از اجرای قطعه‌ی سوم "سیروان خسروی" خواننده کنسرت شب گذشته نظر مخاطبان را در خصوص آهنگ شاد جویا شد و از مخاطبان خواست تا با او همراهی کنند.

قطعه‌ی چهارم، آهنگ شادی به نام " آره" بود که با هیجان هر چه بیشتر  مخاطبان حاضر در سالن همراه شد، از جمله نکات مثبت این قطعه همراه بودن رنگ و حرکات رقص نور بود که از رنگهای قرمز و زرد در ارتباط با این آهنگ استفاده شده بود همچنین بعد از اجرای این قطعه "سیروان خسروی" از مخاطبان خواست تا "علی طاهری" یکی از نوازندگان گروهش را تشویق کنند.

قطعه‌ی پنجم "بی قرار"،‌ با پشت زمینه‌ی تصویر مردی که در دریا قدم می‌زند و تصویری از قطرات آب به اجرا درآمد.

بعد از اجرای این قطعه، "سیروان خسروی" از گروه نور پردازی درخواست کرد تا دقت بیشتری در انجام این کار داشته باشند و مقداری از آنها دلخور شد.

وی در ادامه از کسانی که در کنسرت یک ماه پیش او هم شرکت کرده بودند و باز در این کنسرت هم حضور داشتند تشکر کرد و دیدن دوباره مخاطبان را یکی از خوشحالی‌های خود دانست.

قطعه‌ی ششم ، با نام "دوست دارم" با پشت زمینه‌ای به رنگ خاک و تصاویری از کویر اجرا شد.

از چیزهایی که در این مراسم به آن  می‌توان اشاره کرد این بود که افرادی بزرگسالی حضور داشتند که نمی‌توانستند هیجان دیگر مخاطبان را در حین اجرای کنسرت درک کنند.

و در آخر اجرای قطعه‌ی ششم "سیروان خسروی" از نریمان نائمی یکی دیگر از نوازندگان گروهش تشکر کرد و از مخاطبان خواست تا او را تشویق کنند.

در اجرای قطعه ی هفتم به نام "کجایی تو" خلاقیت جدیدی در خصوص طراحی سن به کار گرفته شده بود در این قطعه سن به طور کامل تاریک شد و با شروع آهنگ تنها تصاویر مبهمی از نوازندگان و " سیروان خسروی" بر روی پرده نمایش سالن برج میلاد به  نمایش آمد که هیجان بیشتر از سوی مخاطبان را به همراه داشت و در پایان اجرا هم مخاطبان ، "علیرضا صناعی" نوازنده گیتار تیک را مورد تشویق قرار دادند.

بعد از پرسیدن حال مخاطبان از سوی "سیروان" قطعه‌ی بعدی با نام " اگه تو مال من نیستی" به اجرا درآمد که در این اجرا سیروان چندین بار همراهی مخاطبان را با خود آزمایش کرد.

قطعه‌ی "بهار نزدیکه" نهمین قطعه‌ای بود که به اجرا درآمد. بعد از اجرای این قطعه کلیپی از تصویربرداری یکی از آهنگ‌های سیروان به نام "خاطرات تو" بر روی پرده به نمایش درآمد که بعد از پخش این کلیپ "سیروان" همین قطعه را با پخش کلیپ تصویر برداری شده به اجرا درآورد که بیش از پیش مورد استقبال مخاطبان خود قرار گرفت.

 قطعه‌ی یازدهم، با نام " نه نرو" به شیوه‌ی قطعه‌ی قبلی اجرا شد، در این آهنگ همخوانی زیادی به چشم می‌خورد.

 نه نرو/ تنها نرو/ من عاشقتم/ دیوانه وار بخشی از قطعه‌ی " نه نرو "‌بود که مخاطبان با سیروان همخوانی می‌کردند. بعد از اجرای این قطعه سیروان به نشانه‌ی تشکر دستان خود را بر سینه گذاشت و از هواداران تشکر کرد.

وی در ادامه گفت: تقریباً 12 سال است که از ضبط آلبوم من می گذرد و خوشحالم که توانستم اطمینان شما را به دست آورم، هر چند که در آن موقع به من گفته شد با این نوع ضبط در ایران موفق نخواهم شد ولی اکنون برعکس شده و همه این موفقیت را به خاطر حمایت‌های شما مردم می‌دانم.

قطعات "بازم بتاب" و "به همین زودی" هم از دیگر قطعاتی بود که در ادامه توسط "سیروان" اجرا شد که بسیار توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و بیشتر مورد تشویق قرار بگیرد.

در پایان کنسرت،‌ سیروان مهمان ویژه‌ی این شب کنسرت خود را مادر عزیزش معرفی کرد و در دقایق پایانی به همراه گروهش یک عکس سلفی گرفت.

بی‌قراری «سیروان خسروی» در برج میلاد/ عکس سلفی سیروان و گروهش

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار