در چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر؛

اجرای شخصی «فرزاد فرزین» +‌ تصاویر

«فرزاد فرزین» در چهارمین شب از جشنواره موسیقی فجر عمده اجرای قطعات خود را به آلبوم «شخصی» اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته و در چهارمین شب از سی امین جشنواره موسیقی فجر "فرزاد فرزین" به همراه تیم موسیقی "شخصی" پس از یک سال ایرانگردی و تور کنسرت های خارجی به برج میلاد آمده و کنسرت خود را در این سالن و در این جشنواره برگزار کردند.

رهبری ارکستر کنسرت شخصی "فرزاد فرزین" برعهده "مهران خلیلی" نوازنده و آهنگساز صاحب سبک موسیقی ایران بود که این روزها عمده فعالیت هایش به همراه فرزین صورت می گیرد.

از جمله قطعات آلبوم شخصی که در کنسرت اجرا شد باید به "هدفون"، "لحظه ها"، "من و تو"، "برگرد"، "ای وای" و "باتو می مونم" اشاره کرد.

نکته قابل توجه این بود که فرزین نیز مانند دیگر خواننده ها در شب های کنسرتش به قطعه "ماه عسل" توجه ویژه ای دارد و این قطعه را نیز در کنسرت برج میلاد خود اجرا کرد.

از مهم ترین قطعات دیگری که در کنسرت فرزین اجرا شد قطعه "شانس"، "دونه دونه"، "شورشی"، "نگرانتم"، "میدونم" و قطعه زیبا و دوست داشتنی "بچه" که با استقبال مخاطبان این قطعه مواجه شد.

 از جمله اعضای گروه موسیقی "فرزاد فرزین" باید به "مهران خلیلی" رهبر ارکستر، "احمد امین پور"، "امیرمیلاد نیکزاد"، "سهراب رمضان زاده"، "یاشار خسروی"، "تایماز اطاعتی"، "مهرداد معافی" و "امیل عباسی مهر" اشاره کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار