استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات

قناعت گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری باید جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات ارتقا پیدا کند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با گرامیداشت دهه کرامت گفت: در شرایط بسیار حساسی به سر می‌بریم و سیر تحولات جامعه جهانی بسیار شتابان است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب این تحول به سمت تضعیف جبهه استکبار و تقویت جبهه مقاومت و جهان اسلام است.

او با اشاره به توجه نظام سلطه به موضوع ارتباطات و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، افزود: بیش از یک دهه است که آمریکا توان خود را بر استفاده از ظرفیت‌های نرم‌افزاری و رسانه‌ای گذاشته تا منابع کشور‌های دیگر را به یغما ببرد.

قناعت بیان کرد: در چنین شرایطی، نقش رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید بسیار پررنگ باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان محدودیت‌های اداری و مالی در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌ها اظهار کرد: به اذعان برخی از روابط عمومی‌ها همه این محدودیت‌ها قابل قبول است، اما اینکه مدیری به جایگاه خطیر و نقش روابط عمومی آگاه نباشد، قابل پذیرش و هضم نیست.


بیشتر بخوانید


او بر ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به جنگ ترکیبی دشمن و امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارد، انتظار می‌رود جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی ارتقا یابد.

قناعت اعلام آمادگی کرد تا امسال هم برای ارتقای جایگاه روابط عمومی مکاتباتی با وزارتخانه‌ها مربوطه و سازمان اداری و استخدامی انجام دهد تا تشکیلات سازمانی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها اصلاح شود

به گفته استاندار خراسان جنوبی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با وجود محدودیت‌ها و کمبود‌ها توانستند نقش خوبی در سطح کشور و استان ایفا کنند و رتبه‌هایی را کسب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.