پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور در خراسان جنوبی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: ۹۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه بانکی برای درمان زوج‌های نابارور در خراسان جنوبی پرداخت شد.

 موسوی،مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: این تسهیلات سال گذشته به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت ۳ ساله برای کمک به درمان زوج‌های نابارور پرداخت شد.

وی، سقف پرداخت این تسهیلات برای زوج‌ها را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این زوج‌ها از طریق مراکز بهداشت شناسایی می‌شوند و تحت درمان قرار می‌گیرند.

موسوی بیان کرد: اهدای ۱۶۹ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت هدیه، سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه به زوج‌های جامعه هدف است که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزند شده اند. هم‌چنین ۱۰ فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند، مادری کارت هدیه و شش ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزندان چندقلو شده اند، اهدا شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی افزود: اهدای ۸۰ بسته پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند نیز انجام شد.

موسوی، اهدای ۲۳ تندیس، لوح و کارت هدیه به خانواده‌های دارای چهارفرزند در قالب طرح ملی شکوه مادری را از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.