پرداخت ۵۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد‌های صنعتی آذربایجان غربی

مدیر کل صمت آذربایجان غربی گفت: واحد‌های صنعتی استان ۵۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سال گذشته با برگزاری ۸۲ جلسه کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید به مسایل و مشکلات ۳۹۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی رسیدگی و ۶۸۶ مصوبه تصویب شد که بیش از ۸۱ درصد از مصوبات اجرایی شده است و در دست اقدام می باشد.

عبدالحمید سرتیپی با اشاره به اینکه از میان دستگاه‌های مخاطب مصوبات مذکور، دستگاه‌های اجرایی با ۴۰ درصد، و بعد از آن امور بانکی با ۳۵ درصد، شرکت‌های خدمات رسان ۲۲ درصد و در آخر امور مالیاتی با ۳ درصد به ترتیب بیشترین تا کمترین سهم از کل مصوبات کارگروه تسهیل را به خود اختصاص دادند.

وی به وضعیت تسهیلات بانکی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه اقتصادی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۵ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان برای ۴۹۹ فقره تسهیلات از این محل پرداخت شده که مبلغ ۵ هزار و ۳۳ منیلیارد تومان به صورت سرمایه در گردش و ۶۳۶ میلیارد تومان نیز بصورت سرمایه ثابت می­ب اشد.

به گفته مدیرکل صمت استان  مبلغ ۶ هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان تسهیلات در دست اقدام می ­­باشد که با پیگیری­ های صورت گرفته امید است بخش قابل توجهی از این رقم پرداخت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.