زیرساخت‌های خدمات بین راهی دیگ رستم متحول می شود

فرماندار شهرستان طبس‌ گفت: زیرساخت‌های خدمات بین راهی منطقه دیگ رستم با هدف تسهیل سفر مسافران، به کمک آستان قدس رضوی متحول می‌شود.

رحیمی فرماندار شهرستان طبس‌ گفت: باتوجه به اینکه محور دیهوک _ راور در کریدور شمال جنوب قرار دارد و مسیر حمل و نقل کالا و تردد مسافران به ویژه در ایام نوروز و فصل تابستان است به همین دلیل در اکثر ایام سال با ترافیک سنگین مواجه است؛ لازم بود تمهیداتی برای تسهیل سفر خیل مسافران و زائران علی بن موسی الرضا (ع) اندیشیده شود.

او افزود: طبق بررسی‌ها اغلب تصادفات این محور از نوع واژگونی به علت خواب آلودگی و خستگی رانندگان بوده و پس از بررسی‌های به عمل آمده بهترین نقطه برای توقف و استراحت و خدمات رسانی به مسافران دیگ رستم انتخاب شد.


بیشتر بخوانید


رحیمی بیان کرد: پیگیری های متعدد و برگزاری جلسات مختلف طی دو سال گذشته منجر به این شد که ۲۹ فروردین ماه طی جلسه مشترک مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس با استاندار خراسان جنوبی تصمیمات نهایی برای ساماندهی این منطقه اتخاذ شود. 

فرماندار شهرستان طبس‌ ادامه داد: در این جلسه تفاهم نامه‌ای به امضا رسید که در منطقه دیگ رستم ایستگاه خدمات رفاهی ایجاد و احداث شود که تأثیر بسیار خوبی در کاهش تصادفات جاده‌ای ناشی از خستگی و خواب آلودگی خواهد داشت.

او با بیان اینکه امیدواریم با اهتمام و مشارکت آستان قدس رضوی هرچه سریع تر این طرح بزرگ اجرایی شود، تصریح کرد: مقرر شده سوئیت ها و امکانات اقامتی مسافران نیز در کنار مسجد بین راهی دیهوک توسط آستان قدس رضوی تعبیه شود.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.