توقیف لندکروز میلیاردی و کشف شکر و روغن نباتی قاچاق در آذربایجان غربی

پلیس آذربایجان غربی یک دستگاه لندکروز ۶۰ میلیاردی توقیف و بیش از ۱۹ تن روغن نباتی و شکر قاچاق کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران از توقیف یک دستگاه خودرو لندکروز به صورت قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال در گمرگ تمرچین پیرانشهر با عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

 سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: در شبانه روز گذشته، یک هزار و ۴۳۵ حلب به وزن ۱۰ تن و ۴۷۰ کیلو گرم روغن جامد فاقد مجوز و قاچاق در ایستگاه بازرسی شهید رجایی شهرستان بوکان توسط پلیس این شهرستان به ارزش تقریبی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

مقام ارشد انتظامی استان سپس به کشف ۹ تُن و ۹۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامي پاسگاه بالانج ارومیه با انجام اقدامات اطلاعاتي، فعاليت فردي سودجو در زمينه احتکار مواد غذايي در يک واحد صنفي را رصد و انبار محل احتکار را شناسائي کردند و پس از اخذ دستور قضائي، شکر احتکار شده را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.