یک سال محرومیت و جریمه میلیاردی برای شرکت بازرگانی متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: شرکت بازگانی متخلف به یک سال محرومیت از فعالیت و جریمه میلیاردی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن به تعهدات ارزی به میزان ۷۶ هزار و ۲۳۴ یورو به ارزش ۳۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفت.

حسین نجف زاده گفت: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و شرکت را علاوه بر محرومیت از یک سال فعالیت بازرگانی به پرداخت ۶۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت بانکی و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های  مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.