جریمه میلیاردی پزشک متخلف

پزشک متخلف به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان  آذربایجان غربی گفت: در پی شکایت شاکی خصوصی پرونده پزشک متخلف  مبنی بر دریافت ۲۰۰ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی بهداشت و درمان در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و تائید گزارش تخلف از سوی کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی استان تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۲۵ برابر مبلغ اخذ شده و توبیخ کتبی با درج در پرونده پزشکی محکوم کرد.

این مقام قضایی گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را درپی شکایت شاکی خصوصی و در بررسی از اسناد و مدارک مربوط به وجوه دریافتی و خارج از ضوابط از سوی یکی از پزشکان کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ و یا به صورت حضوری و با ارایه مدارک و مستندات مربوط به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.