جریمه میلیاردی قاچاقچی پوشاک و قصاب متخلف

قاچاقچی پوشاک و قصاب متخلف به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق بیش از ۵ هزار دست پوشاک قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال خبر داد و گفت:  در پی کشف ۵ هزار و ۲۷ ثوب انواع پوشاک قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال پرونده‌ای در دادگاه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

محکومیت ۸ میلیارد ریالی قصاب متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده واحد قصابی متخلف برای کشتار غیرمجاز و عرضه گوشت فاقد مجوز به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: پرونده یک واحد قصابی متخلف برای کشتار غیرمجاز دام شامل (۵ راس گوسفند و یک راس گاو) و عرضه گوشت فاقد مجوز به ارزش ۸۲۴ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

نجف زاده افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرذ.

وی گفت: بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در بازرسی از یک واحد قصابی بین جاده‌ای کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.