جریمه میلیاردی تالار عروسی متخلف در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از پنج میلیارد ریال در پرونده گرانفرشی یکی از تالار‌های عروسی خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده گران فروشی یکی از تالار‌های عروسی در ارومیه به میزان ۵۴۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و و علاوه بر پرداخت ۵۴۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ گرانفروشی، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد تالار عروسی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.