تالار‌های بوکان ملزم به رفع نواقص ایمنی شدند

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از ملزم کردن تالار‌های پذیرایی این شهرستان به رفع نواقص ایمنی خبرداد.

«فواد هاشمی» سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در راستای اجرای تصمیمات جلسه ۱۹ آذر ماه در اتاق اصناف مبنی بر لزوم بازرسی مجدد اماکن عمومی و تالار‌های پذیرایی سطح شهر و رفع نواقصات احتمالی آنان روز گذشته تیمی متشکل از نمایندگان ادارات مرتبط، از این تالار‌ها بازدید کردند.

به گفته او، در جریان این بازدید کلیه نواقصات مربوط به ایمنی، خطرات، کمبود‌ها و سایر نقاط پر خطر آن‌ها شناسایی شده و طی اخطاریه کتبی به مالکان اعلام و از طرف اتاق اصناف، ملزم به رفع آنان خواهند شد.

«هاشمی» تصریح کرد: آتش نشانی بوکان نیز با شناسایی کلیه نواقصات ایمنی و نقاط پر خطر این تالار‌ها جهت اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ جان و مال شهروندان از خطر آتش سوزی و همچنین مفاد بند‌های مبحث سوم مقررات ملی ساختمان، مالکان را به رفع این موارد در سریع‌ترین زمان ممکن فرا خوانده است.

پیش از این نیز به دنبال حادثه آتش سوزی یک تالار عروسی در شهرستان سقز، «بابک رستم پور» شهردار بوکان بر بازدید و رفع نواقصات ایمنی اماکن عمومی این شهرستان تاکید کرده بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.