کشف میلیاردی کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: به ارزش حدود 16 میلیارد ريال کالای قاچاق در مرزهای استان کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد و  در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزبانان استان  با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند طی چند عملیات دقیق و منسجم، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

سردار محمد احمدی  افزود: مرزبانان مستقر در نوار مرزی استان، توانستند هزاران قلم انواع قطعات خودرو، دارو، ۶ هزار و ۸۵۰ لیتر سوخت، سیگار، مواد آرایشی و بهداشتی، البسه، کفش، روغن موتور خارجی، انواع ماهی، تور ماهیگیری، بذر آفتابگردان و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات‌ها ۱۳ نفر متهم دستگیر و ۱۱ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان، اذعان کرد: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.