ناکامی قاچاقچیان در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۱۹ میلیاردی کالای قاچاق در مرزهای استان خبر داد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مرزداران  استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی توانستند در چند عملیات دقیق و منسجم مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف کنند.

سردار محمد احمدی افزود: مرزبانان مستقر در نوار مرزی با شناسایی محل‌های جا به جایی کالای قاچاق، توانستند مقدار یک میلیون و ۴۲ هزار نخ سیگار، مقادیر قابل توجهی قطعات خودرو، اقلام سیم پیچی، لوازم برقی خودرو‌های خارجی، البسه، برنج، ۲۹۵،  رب، مقدار زیادی بنزین و گازوئیل، قرص دارویی، دندان مصنوعی و چند قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

سردار احمدی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵ نفر دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق اذعان کرد: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی با وجود نزولات جوی فراوان و شرایط سخت جغرافیایی در راستای انسداد و کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرایم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.