نشست فوق‌العاده وزرای خارجه کشور‌های اروپایی سه‌شنبه برگزار می‌شود

مسئول سیات خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد از وزرای خارجه این اتحادیه خواسته سه‌شنبه نشست فوق‌العاده به صورت ویدئوکنفرانس در پی حملات تنبیهی ایران علیه اسرائیل برگزار کنند.

مسئول سیات خارجی اتحادیه اروپا جوزپ بورل امروز یکشنبه در پیامی توییتری اعلام کرد از وزرای خارجه این اتحادیه خواسته سه‌شنبه نشست فوق‌العاده به صورت ویدئوکنفرانس در پی حملات تنبیهی ایران علیه اسرائیل برگزار کنند. 

وی افزود «هدف ما کمک به کاهش تنش و امنیت منطقه است».

او که چند روز پس از عملیات طوفان الاقصی برای دلداریِ صهیونیست‌ها به فلسطین اشغالی سفر کرده بود، چند ساعت پیش هم در پیامی «به شدت» تنبیه پهپادی و موشکی اسرائیل توسط ایران را محکوم کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه رژیم صهیونیستی با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

سپاه پاسداران همچنین هشدار داد «هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
برای تحریم بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
برای اعمال تحریم های پهپادی و موشکی ایران
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل همچنان و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد.
۱۹:۴۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل همچنان و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
هدف آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار کمک به کاهش تنش و امنیت منطقه نیست و از سال 1359 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار خواهان امنیت در منطقه و کاهش تنش‌ها نیست و تاکنون هم نبوده است که به خاطر که از صهیونیست ها و هم تروریست ها همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
اروپا جنایتکار خواهان امنیت در منطقه و کاهش تنش‌ها نیست و تاکنون هم نبوده است که به خاطر که از صهیونیست ها و هم تروریست ها همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
انگلیس جنایتکار خواهان امنیت در منطقه و کاهش تنش‌ها نیست و تاکنون هم نبوده است که به خاطر که از صهیونیست ها و هم تروریست ها همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
فرانسه جنایتکار خواهان امنیت در منطقه و کاهش تنش‌ها نیست و تاکنون هم نبوده است که به خاطر که از صهیونیست ها و هم تروریست ها همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
آخرین اخبار