انجام بیش از هفت هزار بازرسی از مراکز توزیع و عرضه کالا در کردستان

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در سال گذشته هفت هزار و ۵۹۶ مورد بازرسی در راستای اجرای طرح طا‌ها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) از مراکز توزیع و عرضه کالا در سطح بازار استان انجام شد.

 محرم وزیری گفت:  سال گذشته ۲۳۱ مورد بازرسی در راستای اجرای طرح خالص فروشی در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان کردستان با اشاره به انجامه فت هزار و ۵۹۶ مورد بازرسی در راستای اجرای طرح طا‌ها، ادامه داد: افزون بر بازرسی‌های انجام شده در این طرح، ۳۸۸ مورد آزمون نمونه‌برداری طرح طا‌ها و ۱۲۵۶ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی خدماتی در سال گذشته انجام شد.

وی یادآور شد: ۴۴۳ مورد آزمون اوزان سنگین و سه هزار و ۵۰۶ مورد آزمون اوزان سبک، ۱۲۲ مورد جایگاه‌های سی ان جی و ۹۰۲ مورد آزمون نازل‌های سوخت مایع هم در این مدت انجام شد.

انجام ۱۸ هزار ۷۹۶ مورد طرح پیش‌بسته‌بندی در کردستان

محرم وزیری گفت: در راستای بررسی کم فروشی و الزامات برچسب‌گذاری فرآورده‌های تولیدی، طرح پایش کمیت نامی اظهار شده در پیش بسته بندی فرآورده‌ها در استان کردستان، در سال گذشته ۱۸ هزار ۷۹۶ مورد طرح پیش‌بسته‌بندی در کردستان انجام شد.

مدیرکل استاندارد استان کردستان عنوان کرد: در اجرای طرح پیش‌بسته‌بندی در سال ۱۴۰۲، سه هزار و ۳۴۵ مورد مربوط به خرید از سطح بازار و پانزده هزار و ۴۵۱ مورد مربوط به خرید از واحد‌های تولیدی سطح استان است.

۴۳۳ واحد تولیدی فعال در استان زیرپوشش استاندارد است که فرآورده‌های آنها براساس شاخص‌های استاندارد مشخص شده تولید می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.