دورهمی شادانه دختران کرد در جشن «مثل ستاره» + فیلم و تصاویر

جشن گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر در سنندج، با عنوان «مثل ستاره» عصر امروز با حضور چشمگیر مردم برگزار شد.

ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج  امروز میزبان جمعیت پرشور دختران کرد بود، آنها آمده بودند تا روزی که به نامشان بود را در کنار هم جشن بگیرند.

شور و هیایوی این جشن خاص را قبل از رسیدن به سالن متوجه می‌شدی، اطلاع رسانی‌ها از چند روز قبل نوید می‌داد که شرکت دختران و خانواده هاییشان در این برنامه قابل توجه باشد و همین طور هم شد.

برآورد شده حدود ۱۲ هزار نفر برای شرکت در این برنامه آمده باشند که هفت، هشت هزار نفر از این جمعیت موفق به حضور در داخل سالن شدند، چراکه  مکان برگزاری مراسم به دلیل بارندگی از سالن ۱۵ هزار نفری به سالن سرپوشیده ۶ هزار نفری ورزشگاه ۲۲ گولان انتقال یافت.

اما این تغییر مکان از شور و نشاط برنامه کم نکرد خیلی‌ها ایستاده برنامه را نگاه کردند و شاهد شور و ذوق دختران این سرزمین بودند.

اجرای موسیقی کردی و فارسی یکی از آیتم‌های این مراسم بود که با همراهی دختران برگزار شد و فضای شادی برای آنان رقم زد.

 خواننده این بخش کارزان فاروق از خوانندگان کرد اهل اقلیم کردستان بود که به اجرای موسیقی‌ها پرداخت و جمعیت را به وجد آورد.

کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، صهبا شرافتی از بازیگران سریال نون خ، از دیگر مهمانان این برنامه بودند و باعث شد مراسمی زیبا اجرا شود.

این جشن جزو معدود جشن هایی بود که در آن خبری از سخنرانی نبود و از اول تا آخر آن با اجرای نمایش و موسیقی و ترانه خواندن همراه بود.

دورهمی شادانه دختران کرد در جشن «مثل ستاره» + فیلم و تصویر

دورهمی شادانه دختران کرد در جشن «مثل ستاره» + فیلم و تصویر

دورهمی شادانه دختران کرد در جشن «مثل ستاره» + فیلم و تصویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.