تداوم ارائه خدمات بشردوستانه هلال احمر در ایام عید فطر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از تداوم ارائه خدمات بشردوستانه هلال احمر استان در ایام عید سعید فطر در ورودی شهر‌ها خبر داد.

کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: داوطلبان و اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان از ۲۴ اسفند پارسال تا ۱۷ فروردین امسال در طرح خدمات بشردوستانه نوروزی، خدمات قابل توجهی را به مسافران و گردشگران ارائه کردند.

او از بهره‌مندی ۱۵۰ هزار مسافر از خدمات بشردوستانه هلال احمر استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: این خدمات در قالب پایش سلامت، فضای دوستدار کودک، ارائه آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه، دعوت به پویش بهرفت و پویش سبز بوده است.

کاوسی بیان کرد: این طرح در ایام تعطیلات عید سعید فطر نیز ادامه دارد و اعضای جوان و داوطلب این جمعیت به مسافران در این ایام خدمت‌رسانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عنوان کرد: در این رابطه ۶۰ پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های استان آماده ارائه خدمات هستند.

او از پوشش امدادی و بشردوستانه نماز عید فطر خبر داد و اظهار کرد: داوطلبان و جوانان هلال احمر در قالب ۷۰ تیم امدادی در میعادگاه‌های نماز عید فطر آماده ارائه خدمت هستند.

کاوسی ادامه داد: تمامی خانه‌های هلال نیز همزمان با برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان به ارائه خدمات می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.