اقامه نماز عید فطر در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند

رئیس ستاد نماز جمعه بیرجند گفت: نماز عید سعید فطر، صبح روز عید در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند اقامه می‌شود.

زنگویی رئیس ستاد نماز جمعه بیرجند در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: شروع مراسم نماز عید سعید فطر در بیرجند ساعت ۶ صبح روز عید است.

او افزود: سخنران قبل از اقامه نماز نیز حجت الاسلام اسدی کارشناس مذهبی خواهد بود تا در خصوص احکام فطریه و روز عید فطر ایراد سخن شود.

زنگویی با اشاره به اینکه ساعت ۶:۳۰ صبح روز عید، نماز اقامه خواهد شد، اظهار کرد: برنامه ریزی برای حمل و نقل نمازگزاران از سوی اتوبوسرانی انجام شده است و از ایستگاه‌های مختلف، مسافران به مصلی نماز جمعه منتقل می‌شوند.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه تعدادی ون برای رساندن نمازگزاران به میدان نماز پیش بینی شده است، بیان کرد: مردم از آوردن اشیای ممنوعه به مصلی نماز جمعه خودداری کنند و حتما زیرانداز با خود همراه داشته باشند.

او تصریح کرد: هر چه تعداد افراد حاضر در نماز بالا رود، شکوه و عظمت نماز افزایش می‌یابد و به همین سبب، از برگزاری نماز عید در سایر مساجد خودداری شود و همه نمازگزاران و مومنین در مسجد جامع المهدی (عج) حاضر شوند.

زنگویی عنوان کرد: توصیه‌ها بر این است که مراسمات به اختصار برگزار شود و مردم باید همراهی را با نیرو‌های حاضر در مراسم داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.