کامرون: حمایت از اسرائیل «بی قید و شرط» نیست

وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد حمایت لندن از اسرائیل «بی قید و شرط» نیست و حمله به امدادگران نباید دوباره تکرار شود.

دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس با اشاره به اینکه حمایت لندن از اسرائیل«بی قید و شرط» نیست، از اسرائیل خواست تا قوانین بین المللی را رعایت کند.

کامرون در مقاله‌ای برای ساندی تایمز نوشت: پس از کشته شدن سه امدادگر انگلیسی در حمله اسرائیل به کاروان نهاد «آشپزخانه مرکزی جهانی» در اول آوریل، فشار بیشتری بر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل وارد و مشخص شدکه «شکی نیست که مقصر کیست. این موضوع هرگز نباید دوباره تکرار شود. «اظهارات کامرون پس از آن بیان شد که ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس، گفت که کشورش» از کشتن قهرمانان شجاع بریتانیایی که برای نیازمندان غذا می‌آوردند، وحشت زده است.

سوناک تصریح کرد که کودکان غزه «به وقفه بشردوستانه فوری که منجر به آتش‌بس پایدار طولانی‌مدت شود» نیاز دارند. این سریع‌ترین راه برای آزادی گروگان‌ها (اسرا) و ورود کمک‌ها (به غزه) و توقف جنگ و مرگ افراد است. 

شورای امنیت سازمان ملل متحد دوشنبه گذشته قطعنامه‌ای را در حمایت از برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه تصویب کرد. در این قطعنامه از تمام طرف‌ها خواسته شده است که به توقف فوری درگیری‌ها در ماه مبارک رمضان احترام بگذارند، اما جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، با وجود تصویب این قطعنامه، کماکان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که دولت انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها در غزه، لبنان و سوریه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل جنایتکار به دوستان خودش هم رحم نکرده است.
۱۴:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار به دوستان خودش هم رحم نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
سميرا
۰۹:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
شريك دزد و رفيق قافله
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
دیگر اش اینقدر شور شده که صدای اشپز را هم دراورد ولی شما لندن نشیان کوچکتر از ان تشریف دارید که با اسراییل بگوید بالای چشمت ابروست ۲۴ ساعته کم لم یکن تان می کند همان بلایی که در امریکا سر کلینتون اورد البته اقای کلینتون
آخرین اخبار