اجرای طرح عملیاتی ویژه عید فطر در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از اجرای طرح عملیاتی ویژه عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین در استان خبر داد.

 عباس زاده در کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت: در ۲۳ نقطه‌ای که پلیس برای انجام اقدامات لازم با هدف کاهش تصادفات اعلام کرده است باید توسط بخش خصوصی و با همکاری اداره کل دفتر روستا‌ها و دهیاری‌ها استانداری و اداره کل امور عشایری استان استراحتگاه‌های موقت ایجاد شود.

وی افزود: در جانمایی ایجاد استراحتگاه‌ها و مکان‌های ارائه خدمات توسط دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان دقت و هماهنگی لازم باید انجام شود لذا باید طرح مورد نظر برای بررسی در کمیسیون ایمنی راه‌های استان تهیه شود.

به گفته وی با پیگیری دبیرخانه این کمیسیون در سال جاری اقدام مورد نظر برای برق رسانی به پایگاه اورژانس جاده‌ای عرب آباد طبس با اولویت باید انجام شود.

عباس زاده تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه انجام شده در دیگ رستم هم قرار است که آستان قدس اقداماتی را برای رفاه حال مسافران انجام دهد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: برای جلوگیری از برخورد شتر با خودرو‌ها با هماهنگی دادستانی اقدام لازم باید انجام شود تا از این طریق ایمنی جاده‌ها تأمین شود.

وی تصریح کرد: با کمک استانداری و امور عشایری باید مشوق‌ها و جاذبه‌های اقتصادی برای عشایر در خصوص ایجاد سیاه چادر‌ها در محور‌های خراسان جنوبی فراهم شود.

عباس زاده در ادامه گفت: فرمانداری‌های خراسان جنوبی در تأمین خودرو‌های مورد نیاز پلیس راه باید در راستای اجرای طرح ویژه عملیاتی عید فطر همکاری لازم را با پلیس انجام دهند.

به گفته وی حوادث جاده‌ای یکی از معضلات موجود در کشور است که باید به خوبی مدیریت شود و در خراسان جنوبی در ایام نوروز شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بوده ایم که نتیجه تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مربوط و اقدام دولت برای توسعه جاده‌های استان بوده است که در راستای ایجاد ایمنی در جاده‌ها انجام شده است.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین کار در راستای اجرای طرح عملیاتی ویژه عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین، حضور دستگاه‌های خدماتی و ایمنی در ایام اجرای این طرح است.

برچسب ها: تصادف ، راه ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.