زائران و مجاوران مشهدی آزادی قدس را فریاد زدند

راهپیمایی مردم مشهد در روز جهانی قدس همراه با سایر نقاط کشور با حضور اقشار مختلف آغاز شد و روزه داران با فلسطین مظلوم اعلام همبستگی کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه زائران و مجاوران مشهدی از میدان ۱۵ خرداد این شهر به سمت حرم رضوی آغاز شد و روزه داران برای آزادی قدس همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

خیابانهای اطراف حرم رضوی پوشیده از خیل زائران و مجاورانی است که شعارنوشته‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دست دارند و با سر دادن شعار «الله‌اکبر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، خشم و انزجار خود را نسبت به صهیونیستها و همچنین حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از نیروهای سپاه را نشان دادند.

راه نجات غزه وحدت مسلمین است، حمایت از فلسطین اکنون تمام دین است، مرگ بر صهیونیست جهانی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل از جمله شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی است.

در گوشه گوشه این راهپیمایی، گلوی خشک و روزه‌دار مشهدی ها تنها "آرمان فلسطین" بود که سخن می‌گوید و فریاد حق‌خواهی را به اوج می‌رساند.

کودک، جوان، میانسال و کهنسال در این راهپیمایی حضور دارند. عکسهایی از امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی در دست دارند.

همچنین راهپیمایان عکسهایی با عنوان قدس، خرمشهر دیگر می‌شود. مقاومت مستمر می‌تواند آزادی کامل فلسطین را محقق سازد و روز قدس روز حیات اسلام است و همه روزهای سال را باید روز قدس دانست در دست دارند.

در مسیر راهپیمایی در خیابان امام رضا(ع) تماشاخانه و ایستگاه نقاشی کودکان نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برپا شده است.

حضور جوانان در سر چهارراه‌ها و اجرای سرودهای مختلف جبهه مقاومت توجه مردم را به خود جلب می‌کند.

فضاسازی مسیر راهپیمایی نیز به طور ویژه‌ای انجام شده بود و پرچم‌های متعلق به جبهه مقاومت و سایر پرچم‌های گروه‌های مرتبط نیز در مسیر راهپیمایی نصب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.