برگزاری روز قدس در استان کرمان به صورت مجازی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: راهپیمایی مردمی و خودرویی روز قدس برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امام راحل بر زنده نگه داشتن روز قدس تاکید فراوان داشتند ،گفت: با توجه به اهمیت این روز و برای اینکه روز قدس به دلیل شیوع کرونا کمرنگ برگزار نشود یکسری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در فضای رسانه‌ای و مجازی در استان کرمان برگزار می‌شود.

او به برگزاری دومین جشنواره قدس میراث ماندگار در استان کرمان اشاره کرد و افزود: پارسال نخستین دوره این جشنواره برگزار شد که دومین دوره این جشنواره از ۶ اردیبهشت جاری آغاز و تا روز قدس ادامه دارد.

انجم شعاع به برنامه نمادین آیین پرچم اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در بلوار قدس، پارک مطهری برگزار  و در این برنامه نمادین پرچم اسرائیل به آتش کشیده شده و پرچم فلسطین برافراشته می‌شود.

او با اشاره به اینکه ساعت ۱۱ روز جمعه مقام معظم رهبری برنامه سخنرانی ویژه روز قدس دارند گفت: این سخنرانی از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش می‌شود.

انجم شعاع به تزئین و فضاسازی ویژه خیابان فلسطین و بلوار قدس اشاره کرد و اظهار داشت: راه‌اندازی غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی و توزیع تراکت و پرچم فلسطین در این غرفه‌ها از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره ای در سه رشته مسابقه پرسش مقاومت، کتابخوانی و لب زنی  گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به نشانی kerman.ccoip.ir مراجعه کنند.

انجم شعاع از برگزاری همایش نقش سردار سلیمانی در مقاومت فلسطین در جوار مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود تصریح کرد: اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی استان کرمان نیز راه‌اندازی کاروان سرود و نمایش را در سطح شهر کرمان در روز قدس بر عهده دارند.

او همچنین به برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی با موضوع ما رو چه به دعوای فلسطین و اسرائیل اشاره کرد و گفت: این کرسی‌های آزاد‌اندیشی در بخش دختران و پسران در سراسر استان با محوریت دانش آموزان در قالب‌های مجازی و حضوری با توجه به رعایت مسائل بهداشتی برگزار خواهد شد.

انجم شعاع با بیان اینکه روز شنبه ۱۸ اردیبهشت برگزاری یک وبینار را در دانشگاه‌های استان با حضور ویدئو کنفرانس مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داریم تصریح کرد: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی را نیز در این روز خواهیم داشت.

شهرستان‌هایی که برنامه نماز جمعه دارند در محل نماز جمعه این مناطق ویژه برنامه روز قدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.