تأکید امام جمعه شهربابک بر حفظ آثار روزه داری و ماه رمضان

امام جمعه شهرستان شهربابک گفت: ما موظفیم در حفظ آثار و پبامد‌های روزه داری و ماه مبارک رمضان کوشا باشیم.

تأکید امام جمعه شهربابک بر حفظ آثار روزه داری و ماه رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی اصغر انصاری امام جمعه شهرستان شهربابک در خطبه‌های نماز عید فطر در شهربابک، ضمن توصیه به تقوای الهی، گفت: هدف از گرفتن روزه ایجاد تقواست و ما موظفیم در پیامد‌های ماه رمضان کوشا باشیم.

حجت الاسلام انصاری افزود: روز آخر ماه رمضان فرشته‌ای بر انسان وارد می‌شود و می‌گوید بر شما بشارت که از گناهان گذشته پاک شده اید، اکنون بنگرید که چگونه شروع می‌کنید.

او از توصیه‌های رهبری به مناسبت روز قدس و دیدار مجازی با جوانان یاد و اظهار کرد: قدس قبل از اینکه در صدر اسلام فتح شود محل عروج رسول خدا بوده است.

حجت الاسلام انصاری تأکید کرد: باید توکل بر خدا توکل کنیم، زیرا اگر توکل نباشد مبارزه پیشرفت ندارد.

او با بیان اینکه سیاست امروز آمریکا راه اندازی جنگ‌های داخلی است، اظهار کرد: امروز تمام گرفتاری‌های کشور‌های جهان از این دو رژیم منحوس آمریکا و اسرائیل است.


حجت الاسلام انصاری به تداوم مبارزه و گسترش جهاد در سرزمین فلسطین اشاره کرد و گفت: ما فلسطین را یاری کرده ایم و امروز نیز اگر تشخیص دهیم آن را کمک می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه مسئله فلسطین یک مسئله صرفا کشوری نیست، تصریح کرد: فلسطین متعلق به همه فلسطینیان است و انشاءالله با رای گیری مردم این سرزمین از دست اشغالگران رهایی یابد.

امام جمعه شهرستان شهربابک به توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوانان اشاره کرد و افزود: ما باید دولتی جوان، حزب الهی و توانمند را روی کار آوریم.

او به مسئله حجاب به ویژه در دانشگاه‌ها تأکید و بیان کرد: باید مراقبت از جوانان انجام شود تا دشمنان از بین جوانان ما با روش‌های مختلف سربازگیری نکند.

حجت الاسلام انصاری ضمن تشکر از افرادی که در عرصه‌های مختلف در راه مقابله با کرونا تلاش کردند، تأکید کرد: باید کرونا را جدی بگیریم و در اوج تحریم ها، به ویژه در تحریم‌های دارویی مثل گذشته با شجاعت شیوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار