نامه ۸۰ سازمان اسلامی به بایدن و درخواست تغییر سیاست در قبال غزه

۸۰ سازمان اسلامی از بایدن انتقاد کرده و از او می‌خواهند که سیاست دولتش در قبال غزه را تغییر دهد.

۸۰ سازمان اسلامی آمریکایی از سیاست واشنگتن در قبال غزه انتقاد کردند و از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواستند تا سیاست‌های دولت خود را تغییر دهد.

براساس گزارش آناتولی، این در حالی است که این سازمان‌ها در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا ارسال کرده اند که واکنش مسلمانان آمریکایی به سیاست‌های دولت واشنگتن در غزه رو به افزایش است.

 نمایندگان سازمان‌های اسلامی از چندین کشور نامه‌ای به بایدن ارسال کردند و در آن از او خواستند که فروش سلاح به اسرائیل را متوقف کند.

 این سازمان‌ها از جمله فلسطینی‌ها، عربی و سایر سازمان‌های حامی فلسطین نشان دادند که رژیم صهیونیستی در رابطه با بحرانی که در غزه ایجاد کرده، مطابق با قوانین آمریکا عمل نکرده و باید پاسخگو باشد.

 در متن این نامه همچنین آمده است: دولت از طریق تریبون‌های عمومی به دنبال منصرف کردن اسرائیل از حمله به رفح است، اما در واقع چراغ سبز برای انجام یک پاکسازی قومی دیگر در این شهر نشان می‌دهد.

 این سازمان‌ها خواستار برداشتن گام‌های ملموس در این زمینه شدند و گفتند: مردم آمریکا فقط خواهان تغییر در لفظ نیستند، بلکه خواستار تغییرات محسوس سیاسی هستند و دولت باید آزمایش بهتری در مورد غزه ارائه دهد.

 چند روز پیش نمایندگان گروه‌های اسلامی با عدم حضور در مراسم صبحانه که در کاخ سفید برگزار شد به بایدن اعتراض کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار