خشم الازهر مصر از یورش تانک‌های رژیم اشغالگر به رفح

الازهر مصر از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی ذیربط خواست مسئولیت خود را در قبال قتل‌عام وحشیانه مردم نوار غزه بر عهده بگیرند.

الازهر یورش تانک‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی به گذرگاه زمینی رفح و بی اعتنایی این رژیم به تمام خواسته‌ها و قطعنامه‌های سازمان ملل و بین المللی را به شدت محکوم کرد.

براساس گزارش المیادین، در بیانیه‌ی الازهر تاکید شده است که آنچه در حال رخ دادن است، تلاشی برای حمله کامل به شهر رفح فلسطین، تشدید محاصره نوار غزه و منزوی کردن کامل آن از جهان از طریق بستن آخرین راه خروجی است.

الازهر اعلام کرد: این تجاوز جنایت جنگی تمام عیاری است که در چشم تمام جهان انجام می‌شود. این یورش در ادامه مجموعه‌ای از جنایات وحشیانه‌ای است که توسط اشغالگران طی بیش از ۲۰۰ روز در غزه انجام می‌شود.

الازهر از جامعه جهانی، سازمان‌های بین‌المللی ذیربط و همه طرف‌های فعال خواست که مسئولیت خود را در قبال قتل‌عام‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه بر عهده بگیرند و برای توقف این جنایات روزانه فورا مداخله کنند. او همچنین از این سازمان‌ها خواست تمام تلاش خود را برای رفع کامل محاصره نوار غزه به کار گیرند.

این بیانیه خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی با هدف خفه کردن، گرسنگی دادن و زندانی کردن دو میلیون غیرنظامی بی‌گناه اعم از کودکان، زنان، سالمندان، بیماران و سالمندان شد و جهان را متهم کرد که از استانداردهای دوگانه و قوانین جنگل پیروی می‌کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
علمای الازهر وجودشو ندارن اعلام جهاد کنند؟!
آخرین اخبار