رویترز: واشنگتن ممکن است ممنوعیت صادرات LNG را برای کمک به اوکراین لغو کند

رویترز گزارش داد دولت آمریکا با هدف دستیابی به توافق در کنگره برای ارسال کمک نظامی به اوکراین ممکن است ممنوعیت صادرات LNG را لغو کند.

مقامات ایالات متحده ممکن است ممنوعیت صادرات گاز طبیعی مایع (LNG) را که قبلاً توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعمال شده بود، لغو کنند. رویترز گزارش داد که واشنگتن ممکن است این گام را برای دستیابی به توافق در مورد بسته کمکی به اوکراین در کنگره انجام دهد.

یکی از منابع این خبرگزاری خاطرنشان کرد که دولت آمریکا ممکن است تصمیم به لغو این ممنوعیت بگیرد، از جمله به دلیل این واقعیت که در آینده نزدیک هیچ محدودیتی برای صادرات گاز نداشته است. مقامات، همانطور که اشاره شد، منتظر پیشنهاد نهایی کنگره در مورد کمک به اوکراین هستند تا در مورد رفع ممنوعیت LNG نیز تصمیم بگیرند.

یاد آور می‌شود در ۲۲ مارس، مقامات ۱۶ ایالت آمریکا علیه تصمیم بایدن برای تعلیق صادرات LNG شکایت کردند. کن پکستون، دادستان کل تگزاس گفت این تصمیم رئیس جمهور آمریکا ممکن است به فروپاشی بازار کار آمریکا منجر شود.

استیو اسکالیس، رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس نمایندگان، گفت که تصمیم بایدن برای توقف صادرات LNG آمریکا به دست روسیه است. به گفته اسکالیس، اقدامات رئیس کاخ سفید منجر به افزایش هزینه‌های زندگی برای خانواده‌های معمولی می‌شود که قبلاً از آن خسته شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار