جریمه ۳۸۷ میلیون تومانی اصناف متخلف در طرح نظارتی ماه رمضان و نوروز

اصناف متخلف شناسایی شده در طرح نظارتی ماه رمضان و نوروز خراسان جنوبی، حدود ۳۸۷ میلیون تومان جریمه شدند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: طرح نظارت بر بازار شب عید و ضیافت ماه رمضان در ۲ مرحله اجرا شده که مرحله اول از ۱۵ اسفند تا ۲۹ اسفند و مرحله دوم طرح از اول تا ۲۱ فروردین است.

محدثی نژاد افزود: از آغاز این طرح تا کنون با فعالیت ۱۱۲ تیم گشت و انجام ۴۳۴ مورد بازرسی، ۷۶ واحد صنفی متخلف در خراسان جنوبی شناسایی شدند.

وی با اشاره به تشکیل ۱۱ پرونده شکایت در این مدت گفت: متخلفان این پرونده‌ها به پرداخت ۳۸۷ میلیون تومان جریمه نقدی، محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: تعزیرات حکومتی با استقرار رئیس شعب رسیدگی و برگزاری گشت‌های سیار به صورت میدانی در مورد تخلفاتی مانند گرانفروشی، کم فروشی و احتکار با تمرکز بر مراکز عمده خرید و فروش و نمایشگاه‌های بهاره، میادین میوه و تره بار فعالیت می‌کند.

محدثی نژاد گفت: نقاط تمرکز و جامعه هدف این طرح در مرحله اول مراکز توزیع کالا‌های اساسی، مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات شامل میادین میوه و تره‌بار، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیت‌های هوایی، ریلی، زمینی، مجتمع‌های تجاری، قنادی‌ها، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، داروخانه‌ها، قالیشویی‌ها، صنوف لباس و کیف و کفش بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: در مرحله دوم علاوه بر اهداف مرحله اول، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، اماکن زیارتی، زائرسرا‌ها و هتل‌ها، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی، مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز فروش آش رشته، حلیم و زولبیا و بامیه مد نظر است.

برچسب ها: اصناف ، جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار