سبقت غیر مجاز خط قرمز پلیس/توصيه های پلیس جدی گرفته شود

سرهنگ صفاری گفت: هرگونه رفتار مخاطره آميز از سوي رانندگان مي تواند يک تهديد براي کاربران ترافيک باشد.

سرهنگ "جاور صفاری" اظهار داشت: با توجه به ورود مسافران نوروزی به استان توصیه‌های لازم به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیک و رعایت مقررات رانندگی به هموطنان و مسافران نوروزی ارائه می‌شود. 

 
رئیس پلیس راه گیلان افزود: با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب، پرهیز از هر گونه عجله و شتاب بی مورد رانندگی کرده و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز نمایند.

وی مهمترین علل وقوع تصادفات را عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه دانست و از رانندگان خواست از ترمز ناگهانی در سطح جاده خودداری کرده و با رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی به هشدار‌های ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های استان توجه کنند چرا که توصیه‌های پلیس ضامن سلامتی آنان خواهد بود.
این مقام انتظامی خط قرمز پلیس را تخلفات حادثه‌ساز به ویژه سبقت، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ و راست عنوان کرد و گفت: تجهیزات کنترلی و دوربین‌های هوشمند پلیس در مقایسه با نوروز سال گذشته افزایش داشته، اما رفتار‌های پرخطر رانندگان به طور جدی از سوی پلیس رصد شده و با متخلفان برخورد می‌شود.
سرهنگ صفاری تصریح کرد: هرگونه رفتارمخاطره آمیز از سوی رانندگان و سایر کاربران ترافیکی می‌تواند یک تهدید برای سلامت و ایمنی کاربران ترافیکی و بستر ساز یک تصادف باشد.
رئیس پلیس راه گیلان در پایان افزود: مأموران پلیس راه همچون سال‌های گذشته با تمام توان و با اجرای طرح‌های مختلف انضباط ترافیکی و با بکارگیری از تمام ظرفیت‌های موجود از قبیل گشت‌های محسوس و نامحسوس در جهت ایجاد امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در خدمت میهمانان نوروزی و گردشگران است.

برچسب ها: تخلف ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.