رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه ؛

کاهش ۳۲ درصدی تصادفات فوتی درون شهری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : در ۹ ماهه سپری شده از سال جاری شاهد کاهش ۳۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در صحنه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل اله شیریرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه به عملکرد ۹ ماهه پلیس راهور استان پرداخت و پرداخت : در مجموع اقدامات پلیس در برخورد با تخلفات رانندگی و اعمال قانون برای افراد متخلف با رشد ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده است.

وی گفت : در ۹ ماهه امسال شاهد کاهش ۳۲ درصدی تصادفات منجر به فوت و همچنین ۴ درصدی تصادفات منجر به جرح در سطح معابر شهری استان کرمانشاه بوده ایم.

شیری افزود : در راستای برخورد با رانندگان متخلف از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۷۶۰ هزار و ۸۱۲ برگ جریمه صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه ادامه داد: رشد ۴۴ درصدی برخورد با رانندگانی که اقدام به توقف در مکان‌های غیرمجاز کرده و باعث راهبندان و ایجاد مزاحمت برای سایر خودرو‌ها می‌کنند، از دیگر کار‌های صورت گرفته بوده است.

وی گفت: در این راستا تعداد ۱۲ هزار و ۵۳ دستگاه خودرو به علت توقف در حریم‌های ممنوعه و زیر تابلو‌های توقف ممنوع به پارکینگ منتقل شده اند.

شیری در پایان با قدردانی از عموم شهروندان برای همکاری خوبی که با ماموران پلیس راهور دارند، خواستار تعامل بیشتر ان‌ها با پلیس و رعایت کامل و دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی شد .

 

 

انتهای پیام/د

برخورد با تخلفات رانندگی و اعمال قانون برای افراد متخلف

 

برچسب ها: پلیس ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.