سامانه جدید بارشی وارد زنجان می شود

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی هفته آینده سامانه ای جدید وارد این استان می شود که بارش های رگباری را به دنبال داشته و با رعد و برق همراه خواهد شد.

الهام نجفی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: این سامانه جدید بارشی از بعداز ظهر روز یکشنبه هفته آینده وارد این استان خواهد شد که طی روز دوشنبه بارش های رگباری به وقوع خواهد پیوست.

وی اضافه کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان استان امروز قسمتی ابری تا ابری خواهد بود که از بعدازظهر به تدریج با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

این کارشناس ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه نیز با عبور امواج ضعیفی از منطقه رشد ابرهای همرفتی و بارش های رگباری پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته وی، دمای هوا طی روزهای آینده تغییرات محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی ۲۴ساعت گذشته ایستگاه نیک پی با صفر درجه سلسیوس سردترین و ایستگاه چورزق با ۲۲ درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

وی اظهار داشت: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در مدت یاد شده ۲ و ۱۱ درجه بوده و دمای فعلی نیز هشت درجه است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه افزایش نشان می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.